27.2.11

ODMĚNA PRO HASIČE

Tímto všechno začalo - Borůvkový koláč z podmáslí s drobenkou, BUTTERMILK BLUEBERRY CRUMBLE CAKE. To byl výtvor, který mě inspiroval k vytvoření blogu.
Měla jsem doma plno borůvek a hledala vhodný recept. Nakonec jsem jej objevila díky videopodcastu firmy Cuisinart, výrobce kuchyňských spotřebičů. Svými videopodcasty se Cuisinart snaží ukázat, jak se jejich výrobky dají využit při vaření a pečení.
Borůvkový koláč v jejich podání vypadal celkem jednoduše a chutně. Usoudila jsem, že by to mohl být dobrý kandidát coby odměna pro hasiče. Tak jsem se dala do pečení. Výsledek nevypadal sice tak vábně, jak jsem očekávala, ale chuťově byl koláč dobrý. Což potvrdil i můj testovací králík, Ivo. Ten dostal porci ke snídani.
Protože jsem s vizuální stránkou mého výtvoru nebylo stoprocentně spokojená, rozhodla jsem se hasičům upéct ještě něco dalšího. O tom napíšu více v mém dalším příspěvku.
Tady přikládám pár velmi amatérských fotek mého koláče. Vážně chutnal líp, než jak vypadal, věřte mi! :-)




                             


                                   

Většina fotek bohužel vyšla rozmazaně,  ale není se čemu divit. Foťák jsem držela v roce po sto letech a Ivo mi nejdřív musel ukázat, jak se zapíná a co mám mačkat. Považuju za úspěch,  že jsem vůbec něco vyfotila. K fotkám, co mají lidi na jiných blozích, má tohle stylisticky a kvalitně sakra daleko. Ale nějak začít musím, ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat