19.5.11

HRNKOVÁ BUBLANINA


Ivův hokejový tým se chystal na turnaj do vedlejšího státu (zhruba 3 hodiny autem). Tak jsem si řekla, že jim na cestu upeču něco sladkého. Podmínky byly jasné - nic plněného krémem, co by se mohlo v horku zkazit, a něco, co by mohli bez problémů chytit do ruky. K těmto podmínkám se nečekaně přidala další - něco, co bude rychle hotové. To proto, že den před jejich odjezdem jsem se rozhodla jít do Art Institute of Chicago na přednášku o Dürerovi. Tu jsem si nemohla nechat ujít, i když to znamenalo, že se vrátím domů kolem půl desáté večer a na pečení nebudu mít moc času.
S ledničkou plnou ovoce (borůvky, maliny, ostružiny) se mi bublanina jevila jako nejlepší řešení. Moje předešlá bublanina byla dobrá (viz tento přispěvek), ale dělala jsem ji už dvakrát, a tak jsem chtěla vyzkoušet jiný recept. Hrnková bublanina na Vareni.cz vypadala hodně jednoduše, a hlavně odpadlo jakékoliv vážení, prostě rychlovka. Neodpustila jsem si pár úprav - použila jsem kokosový olej,  přidala citronovou kůru a místo vanilkového cukru jsem dala vanilku. Buchta nebyla moc sladká,  z čehož usuzuju, že vanilkový cukr by byl lepší. Jinak byla ok, ale nevydržela vláčná víc jak dva dny. Vím to, protože jsem si jí nechala kousek na víkend ke snídani. Zbytek jsem nabalila klukům na turnaj. Ti prej buchtu snědli během pár minut,  takže jim zřejmě chutnala :-) 

P.S. Co se týká bublanin, zůstanu věrná mému vyzkoušenému receptu v podobě Malinového koláče z podmáslí ze Circle B Kitchen.

Žádné komentáře:

Okomentovat