1.1.12

MEDOVÉ TRUBIČKY


Už několikrát jsem se pokoušela upéct trubičky, ale zatím bez úspěchu. I když jsem přesně postupovala podle receptu, který jsme používali doma, trubičky se mi nikdy nepovedly. Většina z nich se mi při rolování polámala. Přesto jsem se nechtěla vzdát a v rámci vánočního pečení jsem se o ně pokusila znovu. Tentokrát jsem ale použila recept z internetu, konkrétně Medové trubičky ze stránek http://www.peceni.info/. Paní Hana tam má návod i s fotkami. Můžu potvrdit, že její recept opravdu funguje. Trubičky mi šly rolovat bez problémů, když nepočítám trochu popálené prsty :-) Což ovšem k trubičkám patří. Připadlo mi, že trubičky namotávané na vařečku jsou celkem tenké, a že se budou těžko plnit krémem. Proto jsem jich část namotávala na kulaté držadlo od lisu na česnek. To jen vysvětlenou, proč moje trubičky nemají všechny stejný průměr.
Po upečení jsem je máčala v čokoládě (část z nich v bílé čokoládě).
Na plnění jsem použila dva krémy. Jeden byl ze zkaramelizovaného Salka rozmíchaného s máslem a druhý byl z Nutelly s máslem.


Trubičky určitě potřebují nechat uležet. Moje krémy mají naštěstí dlouhou trvanlivost, takže jsem trubičky mohla nechat v klidu týden odpočívat v ledničce, aby trochu změkly. Byly moc dobré. Recept se osvědčil a určitě ho v budoucnu použiju zas.

Trubičky trošku špinavé od krému :-(


Žádné komentáře:

Okomentovat