29.3.11

MOJE VERZE BANÁNOVÉHO CHLEBÍČKU


Na banánový chlebíček jsem se chystala už hodně dlouho, ale zatím to dopadalo tak, že když už nám nějaké banány zbyly a zhnědly,  skončily v koši. Naštěstí tomu teď bude konec,  protože jsem zjistila, že je můžu dát do mražáku. Rozmražené se pak dají použít k pečení banánového chlebíčku. Receptů je na internetu spousta. Spíš byl problém, pro který se rozhodnout. Podle fotky se mi zalíbil Chocolate Chip Banana Bread (Banánový chlebíček s kousky čokolády) na blogu Fat Girl Trapped in a Skinny Body.

Jak je mým zvykem, nedržela jsem se receptu úplně přesně, ale trochu jsem si zaexperimentovala. Nechtělo se mi totiž čekat hodinu, než by se těsto upeklo v chlebíčkové formě. Proto jsem použila svou tradiční čtvercovou. Kromě toho jsem si část těsta nechala na muffiny.


Dalším vylepšením bylo přidání rozinek, skořice a mletého hřebíčku. To můžu doporučit. Do muffinů jsem místo čokolády zamíchala jogurtové čipsy, pro které už dlouho hledám vhodné využití. To se taky osvědčilo.
Za to vím, že příště radši budu trpělivá a použiju chlebíčkovou formu. Už žádné experimentování s formama! Moje verze byla dost vysušená, což je přesný opak toho, jak má banánový chlebíček vypadat :-(



Žádné komentáře:

Okomentovat