3.4.11

BUBLANINA


V rámci hledání možností, jak pří mém pečení využít čerstvého ovoce, jsem si vzpomněla na české bublaniny. Proto jsem se začala dívat po receptech, které by byly jejich obdobou. Na blogu CIRCLE B KITCHEN se mi zalíbil jejich MALINOVÝ KOLÁČ Z PODMÁSLÍ (Raspberry Buttermilk Cake). Nenáročné ingredience a jednoduchý postup,  to rozhodlo. Maliny jsem nahradila ostružinami a přidala posekané ořechy. Jinak jsem se držela receptu. S výsledekem jsem byla velmi spokojená. Přesně takhle jsem si bublaninu představovala.



Bublanina s ostružinami

Pár dní na to jsem si v Costcu koupila velké balení malin a zkusila jsem stejný recept udělat znovu. Věděla jsem, že část buchty budu chtít vzít sebou na oslavu Ivčiných narozenin. Připadlo mi, že bude lepší, když místo klasického koláče, upeču těsto ve formě na muffiny, abych tím pádem měla individuální miniporce, minibublaniny. Odpadla mi tak práce s krájením a prezentace podle mě také vypadala líp.
Recept se osvědčil v obou verzích a určitě se k němu budu vracet.


Minibublaniny

Žádné komentáře:

Okomentovat