6.4.11

CHEESECAKE BROWNIES S NUTELLOU


Ivčiny narozeniny, resp. jejich oslava, mi daly skvělou příležitost, abych otestovala nějaké nové recepty na dezerty. Normálně peču spíš praktické věci - buchty, které se hodí na snídani. Ale teď jsem mohla vyzkoušet něco extravagantnějšího. Podmínky byly, že se dezert bude dát jednoduše servírovat, a že v něm nesmí být nic, co Ivča nejí. Když jsem narazila na recepty s Nutellou, věděla jsem,  že mám vyhráno. Pak už si jen vybrat který. Lákalo mě spojení Nutelly s brownies a sladkým sýrovým dortem, které ve svém receptu Brownie Bottom Nutella Cheesecake Squares měla Natalie z blogu The Sweet Life.
Potlačila jsem veškeré tendence upravovat si recept podle sebe. Potřebovala jsem, aby se mi  povedl napoprvé, takže žádné experimentování. Musím říct, že výsledkem jsem nebyla úplně nadšená. Asi jsem měla vysoká očekávání. Spodek, byl trochu vysušený, což by brownies neměly být. Ale chuť nebyla špatná. Proto jsem dezert nakrájela do papírových košíčků a vzala s sebou na oslavu. Tam prošel testem celkem s úspěchem, holky jej nehodnotily tak přísně jako já :-)
Jestli můžu věřit Ivošovi,  kterému jsem část nabalila na poker, klukům prej taky chutnal. Tím pádem ho nezavrhuju a možná se k němu v budoucnu vrátím.

Žádné komentáře:

Okomentovat