15.5.11

ŠNECI Z KYNUTÉHO TĚSTA - pokus č. 2







Můj první americký pokus s kynutým těstem nedopadl zrovna podle mých představ (viz příspěvěk o Šnecích z kynutého těsta). Což ovšem nebyla chyba receptu, ale moje, protože jsem těsto dostatečně nehnětla, a tak mi šneci na druhý den ztvrdli.  Neúspěch mě ovšem neodradil, abych se o  podobné buchty nepokusila znovu. Tentokrát v podobě Cinnabon™ Knock-off Cinnamon Rolls  (napodobenina skořicových šneků firmy Cinnabon) z blogu Tartelette. Podle tohoto receptu jsem udělala těsto. Náplň jsem v postatě použila stejnou jako u mých předchozích Šneků, tzn. povidla, ořechy, datle, rozinky, hnědý cukr, skořice a máslo. Část buchet jsem chtěla mít s jinou příchutí, a proto jsem je pouze potřela máslem a posypala kakaem smíchaným s cukrem moučkou a skořicí. Tahle verze mi ale moc nechutnala. Na kakaové náplni budu muset trochu víc zapracovat a najít správnou kombinaci, která bude podle mého vkusu. Za to šneci s povidlovou náplní se povedli a hlavně - nezvrdli ani po dvou dnech! Takže kynutého těsta už se opravdu nebojím :-)


Z těsta vyšly dva takové pekáčky


P.S. Podle receptu se měli šneci po upečení dozdobit polevou, ale já jsem neměla potřebu přidávat další kalorie. Ivošovi jsem je akorát pocukrovala, pro sebe jsem nechala jen tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat